dinsdag 29 november 2011

Nog meer gerijm

Beste......,
Je bent een meid (of jongen) die gek van paarden is
Nou die hobby is niet mis
Om daar een surprise voor te verzinnen
Moest ik tig keer opnieuw beginnen
Toen het eindelijk was gelukt sloeg ik een diepe zucht
Sloeg ie van schrik toch op de vlucht....
Hij ging er vandoor in volle galop
Echt waar, ik riep nog heel hard STOP!
Maar denk je dat ie luisterde?
Pas toen ik heel zacht fluisterde
Dat ie naar die lieve .....(naam) mag
Toen kwam ie terug in rappe draf
Vanaf nu is ie dus van jou
Omdat ik weet dat je net als ik van paarden hou
Dit paardje heeft zelfs wat voor je mee
Want hij is stiekum met z'n 2
In zijn buik zit iets verstopt
Waarvan je hartje vast wat sneller klopt.

Liefs van Sint Nicolaas

N.B. In bovenstaand gedicht is een foutje geslopen.
      Wie het ziet ..... ssst! Zeg het liever niet. ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten